Main Forum

Sollicitatie Hulpmod DennisR2

1 reply
Diamond
Votes:
0
Diamond
Builder
De vragen:
[1] Hoe heet je?
Ik heet Dennis

[2] Hoe oud ben je?
Ik ben 18 jaar oud

[3] Wat is je Minecraft naam?
DennisR2

[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
Sporten en gezelligheid

[5] Hoe lang speel je al minecraft?
Ik speel minecraft sinds 2010/2011

[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
Ik heb tijdens het spelen op de server de laatste tijd gemerkt dat er weinig staff online is, en als mensen uit de server een vraag hebben of hulp nodig hebben is er vaak niemand online die hun probleem kan oplossen.

[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
Ja, ik was een lange tijd admin op de server Beatscraft, deze server is een tijdje geleden helaas gestopt.

[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
Ik ben vaak online, ik weet heel veel van Minecraft (ook een tijdje mijn eigen server gehad, dus veel ervaring met plugins etc.), dus ik zou de spelers op de server goed kunnen helpen om hun ervaring op de server zo goed mogelijk te maken.

[9] Wat zijn je sterke punten?
Hulp verlenen aan spelers, problemen oplossen en veel actief zijn. Ook vind ik het erg leuk om mensen zo veel mogelijk plezier te laten beleven in hun spel.

[10] Wat zijn je zwakke punten?
Ik zit nog gewoon op school, dus doordeweeks kan ik tijdens schooltijden niet altijd online zijn.

[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
Ik speel sinds een tijdje op AedisMC met vrienden, we hebben het erg naar ons zin omdat de server goed is opgezet qua plugins etc.
Ook vind ik de community erg leuk, de spelers zijn vriendelijk en hulpzaam.

[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
Ik wil graag mijn complimenten geven voor het onderhouden van de server, en ik geniet er echt van om op AedisMC te spelen, keep it up!
Posted Dec 28, 18 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
thanks voor je sollicitatie :)
giphy.gif
Posted Jan 1, 19
Top Posters
338 Posts
72 Posts