Beste staff en spelers van AedisMC.

Hierbij dien ik opnieuw een solicitatie voor staff op Aedis in.
Ik wou eerst nog wat langer wachten maar ik heb vrij wijnig gedult dus vandaar dat ik het nu al indien.

De vragen:
[1] Hoe heet je?
- Meike
[2] Hoe oud ben je?
- Nu nog 15, over enkele weken 16.
[3] Wat is je Minecraft naam?
- ThePrivateGamer
[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? )
- Nu mijn stage gedaan is, heb ik geen andere bezigheden naast gamen (meerdere games, niet enkel minecraft). Als school weer begint, ben ik daar natuurlijk ook deels mee bezig in mijn vrije tijd.
[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- Ik speel nu minecraft sinds 2012 (6 jaar denk ik) en op servers sinds 2013
[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Omdat ik het heel leuk vind om mensen te helpen en hen van dienst te kunnen zijn. Ik leer hierbij zelf ook veel extra bij en denk dat ik de ervaring (met mensen helpen) later ook kan gebruiken.
[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
- Ja.
Ik was vroeger vaker Helper, mod of admin op kleine servers. De meeste ervan waren omdat ik een beetje met plugins kon werken en/of vaak hielp. Het waren kleine servers dus stelde ook niet zo heel veel voor, tegenwoordig zijn al die servers gestopt. Ik ben vroeger ook zelf owner geweest van 4x een kingdom server (ik ben grote fan van rollplay) en 1x een Minetopia server. Al die servers zijn gestopt wegens gebrek aan spelers en ook maar 1 ervan betaalde ik, de rest was om de twee of een uur vernieuwen zodat ik een extra uur kreeg. De servers waren erdoor ook vaak offline en dus helemaal niet goed.
Ik ben ook al op Aedis mod geweest voor een jaar en 8 dagen, maar ben daarmee gestopt omdat ik toen niet meer speelde en ik andere een kans wou geven ezv. Omdat ik nu weer meer begin te spelen, wil ik het nogmaals proberen.
[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
- Omdat ik deze vraag moet beantwoorden : Ik ben best helpvol, speel best wel vaak en ken ook veel mensen op de server. Ik ben via watsapp, instagram, skype en ts bereikbaar.
Maar persoonlijk, zou ik deze vraag liever niet willen invullen omdat ik dat vrij discriminerend (als dat het juiste woord is) vind tegen over andere spelers die zelf graag ook staff
willen worden. Iedereen heeft zijn zwakkere en sterkere punten en heeft daardoor eigenlijk even veel kans, vind ik.
[9] Wat zijn je sterke punten?
- Ik ben vaak online
- Ik ben behulpzaam
- Ik ken het grootste deel van het staff team ATM goed.
- Ik ben een (heel oud) speler van pem (ik ben een tijdje gestopt ( 2014-2015))
- ik kan mij "gemakkelijk" inleven in anderen en snap dus ook iets sneller hoe zij zich in hun situatie voelen.
- Ik ben op meerdere mogelijkheden bereikbaar. (watsapp, instagram, skype, ts, sms ...)
- Ik zit zelf nog op school dus ben meestal ook rond het zelfde uur online als de wat jongere spelers, maar kan soms wel laat op blijven voor de weer wat oudere spelers
- ik kan, en vind het persoonlijk heel leuk, om met Engelse mensen te praten en / of chatten. Ik leer erzelf door en ben dus ook bereid om voor hen in het engels te praten.
- Jongere mensen, zoals ik, hebben vaak een veel grotere fantasie die misschien handig is voor updates of eventen op de server.
[10] Wat zijn je zwakke punten?
- Ik kan soms, ookal laat ik dat meestal niet merken, vrij snel veranderen van stemming
- Ik ben jonger, en dus op sommige moment minder volwassen.
- Ik heb soms best snel een mening over iemand en die veranderd meestal niet zo heel snel, behalve als mijn mening helemaal niet klopte en ik dat zelf ook ondervind.
- Ik heb dyslexie en schrijf dus soms spelfouten.
- ik kan helemaal niet tegen mensen die met ziektes zoals ebola, k***** en zo voort schelden, en reageer hier boos op.
- ik ben soms heel kinderachtig
[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
- Omdat Aedis een hele leuke, sociale server is met vele nederlandse spelers, strikte regels en leuke evenementen. Ook staat deze server open voor nieuwe, jongere spelers, maar ook oudere of zelfs spelers van andere talen. Heel veel dingen zijn nederlands en engels, en dat vind ik erg belangrijk voor mensen die geen of nauwelijks nederlands kunnen. Ook speelde ik vroeger heel veel op PeM. Dit was mijn eerste online server en ik heb hier veel leuke en minder leuke herrineringen aan. Ik was toen nog vrij jong, maar werd erg goed ontvangen en voelde me snel thuis, wat ik er leuk vind. Via Aedis wil ik dan ook mijn "bedankt" tonen door te helpen en de server te verbeteren waar nodig.