Beste staff en spelers van AedisMC.

Hierbij dien ik opnieuw een solicitatie voor staff op Aedis in.
Ik wou eerst nog wat langer wachten maar ik heb vrij wijnig gedult dus vandaar dat ik het nu al indien.

De vragen:
[1] Hoe heet je?
- Meike
[2] Hoe oud ben je?
- Nu nog 15, over enkele weken 16.
[3] Wat is je Minecraft naam?
- ThePrivateGamer
[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? )
- Nu mijn stage gedaan is, heb ik geen andere bezigheden naast gamen (meerdere games, niet enkel minecraft). Als school weer begint, ben ik daar natuurlijk ook deels mee bezig in mijn vrije tijd.
[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- Ik speel nu minecraft sinds 2012 (6 jaar denk ik) en op servers sinds 2013
[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Omdat ik het heel leuk vind om mensen te helpen en hen van dienst te kunnen zijn. Ik leer hierbij zelf ook veel extra bij en denk dat ik de ervaring (met mensen helpen) later ook kan gebruiken.
[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
- Ja.
Ik was vroeger vaker Helper, mod of admin op kleine servers. De meeste ervan waren omdat ik een beetje met plugins kon werken en/of vaak hielp. Het waren kleine servers dus stelde ook niet zo heel veel voor, tegenwoordig zijn al die servers gestopt. Ik ben vroeger ook zelf owner geweest van 4x een kingdom server (ik ben grote fan van rollplay) en 1x een Minetopia server. Al die servers zijn gestopt wegens gebrek aan spelers en ook maar 1 ervan betaalde ik, de rest was om de twee of een uur vernieuwen zodat ik een extra uur kreeg. De servers waren erdoor ook vaak offline en dus helemaal niet goed.
Ik ben ook al op Aedis mod geweest voor een jaar en 8 dagen, maar ben daarmee gestopt omdat ik toen niet meer speelde en ik andere een kans wou geven ezv. Omdat ik nu weer meer begin te spelen, wil ik het nogmaals proberen.
[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?