Main Forum

Mod sollicitatie LolCreepymc32/Yeic

2 replies
Votes:
+18
Untagged users
Hierbij waag ik het om als mod te solliciteren op Aedis MC. Want nooit geschoten is altijd mis.

[1] Hoe heet je?
- Mijn naam is Floris

[2] Hoe oud ben je?
- ik ben 16 jaar oud

[3] Wat is je Minecraft naam?
- Mijn MC naam is: lolCreepymc32

[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? )
- Als je werk een hobby kan noemen... Of is dat gewoon betaald tijdsverdrijf?

[5] Hoe lang speel je al minecraft?
-Ik heb een hele tijd cracked MC gespeeld ( vanaf 1.0.0) vanaf 1.5.2 heb ik het spel gekocht, ik zou zelf niet weten hoe lang dit is, maar ik denk toch al ruim 3 jaar.

[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- omdat ik merk dat het lekker gaat met de server en er veel mensen actief zijn in de chat. Om een beetje orde te kunnen houden is dus al gauw lastig, hierbij wil ik dolgraag helpen

Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
- Ja, ik ben meerdere keren mod geweest op een server die nooit van de grond af kwam. De voorbereidingen waren wel erg leuk. En ik ben enkele maanden staff geweest op DreamworldMC, een nogsteeds werkende Harry Potter server. Door tijd gebrek ben ik gestopt (minimaal 2 uur per dag was voor mij te veel)

[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
- omdat ik al redelijk bekend ben met de server, de regels en de vaste 'gasten'. Ook denk ik dat ik veel kan betekenen voor de spelers(hulp) en het staffteam( denk aan gezelligheid)

[9] Wat zijn je sterke punten?
- ik ben meestal wel vrolijk, en weet vaak rustig een situatie te kunnen afhandelen, onnodig geruzie is van mij niet nodig. Ook ben ik erg betrokken ik de community. En mijn Engels is redelijk on point

[10] Wat zijn je zwakke punten?
- het feit dat ik dyslexie heb is toch denk een minpunt, zo zijn mijn zinnen niet altijd correct.

[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
- omdat ik de kleine en gezellige community erg leuk vind en ik mijn deel wil bijdragen aan die community

[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
- ik hoop dat ik een goede indruk van mezelf heb achter gelaten, als jullie meer informatie over mij willen ben ik altijd te bereiken op discord: Yeic of via verschillende staff leden.(bijvoorbeeld Julia of Kingfreakert)

Dit was mijn sollicitatie,

Groet. Floris
Posted Aug 9, 18 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
thanks voor je sollicitatie :)
giphy.gif
Posted Aug 10, 18
Votes: