[1] Hoe heet je?
Mijn echte naam is Jelmer.

[2] Hoe oud ben je?
Ik ben momenteel 11 jaar oud.

[3] Wat is je Minecraft naam?
Mijn Minecraft naam is GezondBroodje_.

[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? )
Natuurlijk heb ik ook hobby's appart van Minecraft. Ik lees graag Donald Ducks omdat de verhaaltjes daarin grappig zijn of spannend. Ik speel ook Roblox. Dat is leuk omdat je daar ook van alles kunt spelen.

[5] Hoe lang speel je al minecraft?
Ik speel al 3 en een half jaar Minecraft, daarnaast heb ik vroegere tijden op de xbox met Minecraft. Dus ik heb er veel ervaring mee!

[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
Ik hoop de server veilig te kunnen houden en overtreders buiten te sluiten. Ik help graag mensen zodat ze een goede speel ervaring krijgen. Daarnaast lijkt me het geweldig om staff te kunnen worden op AedisMC. Dan kan ik laten zien wat ik waard ben ;).

[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
Ik heb ervaring met staff en help graag mensen. Ik ben nogsteeds actief als Admin(istrator) functie op een server.

[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
Ik ben een aardig, vriendelijk en behulpzaam persoon. Ook al ben ik 11 jaar oud. Ik ben daarnaast veel actief en zou ook graag een Moderator willen zijn.

[9] Wat zijn je sterke punten?
Ik ben actief en houd ervan om spelers te helpen. Ik betrap graag regelovertreders om ze buiten te sluiten om de spelers die wel eerlijk spelen een beter gevoel te geven. Zo wil ik de speel ervaring beter maken.

[10] Wat zijn je zwakke punten?
Eigenlijk niets tot vrij weinig. Ik kan alleen snel boos worden als iemand gepest of uitgescholden wordt.

[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
Omdat dit gewoon een leuke server is om op te spelen met mijn vrienden.

[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
Mocht je interesse hebben kun je me altijd toevoegen op discord of andere platforms.

Discord ยป ShadowBoy__#1998.

En dan wil ik de spelers en jullie bedanken voor de aandacht voor deze sollicitatie. Ik hoop dat ik een kans krijg ongeacht mijn leeftijd. Ik kan me prima gedragen :).