Main Forum

Sollicitatie moderator Laurenss

1 reply
Votes:
+1
Untagged users
[1] Hoe heet je?
- Laurens
[2] Hoe oud ben je?
- 17
[3] Wat is je Minecraft naam?
- Laurenss
[4] Wat zijn je hobbies naast Minecraft?
(of heb je geen leven?)

- Ik heb maar een paar hobby's. Zoals: Het bouwen van computers, fietsen
en Netflix kijken met mijn vriendin (als dat een hobby is).
[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- 6 jaar en 3 maanden.
[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Ik vind het erg leuk om mensen te helpen. Hierdoor help ik mijzelf ook met een paar vaardigheden. Ik zou dan met de andere staff leden de server netjes houden van bijvoorbeeld: X-rayers, griefers enz. te houden.
[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)

- Ja, ik ben bij meerderen servers staff geweest, Waaronder de server genaamd: 'HobbelCraft'. De anderen heb ik geen contact meer mee of zijn gestopt met de server. Ik ben wegens het onvolwassenen gedrag van een aantal staff leden weggegaan bij de server HobbelCraft.
[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
- Ik ben vaak online, Meestal als ik thuis ben kom ik meteen op de server. (Als er geen huiswerk van school gemaakt moet worden) Mensen zouden mij makkelijk kunnen contacteren via sociale media. Dat staat allemaal op mijn account op deze website. Als er problemen zijn en dat gemeld word aan mij probeer ik zo mogelijk.
[9] Wat zijn je sterke punten?
- Ik ben erg stressbestendig, Veel aanwezig, Betrouwbaar, Behulpzaam, Inlevingsvermogen, Erg zelfstandig, Serieus.
[10] Wat zijn je zwakke punten?
- Ik kan soms een paar spelling's foutjes kunnen hebben door mijn Dyslexie, Soms typ ik iets langzamer om mijn zin correct Nederlands te kunnen typen, Soms te serieus zijn.
[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
- Ik zie hier dat er een leuke community is, waardoor ik veel plezier heb om te spelen, en om mensen te helpen. Ik speel eigenlijk ook alleen op deze server at the moment.
[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
- Nee niet veel belangrijks.

Met vriendelijke groet,

Laurens
Posted Mar 5, 18 · OP · Last edited Mar 9, 18
Like
x 1
x 1
List
Undo
Owner
Votes:
+99