Main Forum
Page
of 2

Unban appeal

13 replies
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
[1] Wat is je Minecraft naam?
-Taloxx
[2] Wanneer ben je geband?
- 14-02-2018
[3] Door wie ben je geband?
- Door Yvanna
[4] Waarvoor ben je geband?
- Ik ging in discussie met een mede-speler en pakte het iets te grof aan.
[5] Wat is de reden waarom je hebt gedaan waarvoor je geband bent?
De medespeler waarmee ik de discussie aanging was vond het leuk om grapjes te maken over mijn dode moeder en daar werd ik boos over
[6] Wie staat er (eventueel) voor je garant?
- Basiewars
[7] Heb je verder nog iets toe te voegen?
- Ik vind een permanente ban super overdreven aangezien het taalgebruik niet eens zo grof was. En vind het onnozel dat de andere speler waarmee ik in discussie ging geen ban heeft gekregen. Ik wil geen vooroordelen trekken maar is dat omdat hij een rank heeft. Zoja ? nogal laag dan....
Posted Feb 14, 18 · OP
Like
x 1
x 1
List
Undo
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Euhm, jongens. Je kunt enkel mensen vragen om garant te staan, als een van de twee niet geband is. Jullie zijn beiden geband, dus dat gaan nogal moeilijk
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Feb 15, 18
Votes:
+5
Untagged users
De dingen die werden gezegd door jullie vond ik ietwat tever gaan voorbeelden hiervan zijn dat er werd gezegd door jullie met de desbetreffende persoon haar moeder in bed heeft gelegen, dat ze weg moest gaan. Ook heeft zij nog gemeld dat ze jullie nogal irritant vond worden daarintegen zijn jullie doorgegaan,

Ik snap dat jullie nu een unban willen maar ik vind het niet normaal als je zo op een server tegen mensen praat, hierom ben ik ook van mening dat jullie geen unban verdienen. Als jullie een unban krijgen zou ik het wel fijn vinden als je een beetje respectvol gedraagt misschien even weten waar je de lijn moet trekken.

p.s
Punt 5 hierop wil ik aanmerken dat je zelf heb gezegd dat je het "Gevierd" hebt met een taart
punt 7 nee zij niet is niet geband omdat ze heeft aangegeven dat jullie vervelend waren en ik ben van mening dat jullie wat erger waren
Posted Feb 15, 18
Builder
Votes:
+2
Builder
Beste RadioactivePig

ik heb net gelezen wat je onder de unban appeal hebt gezet.
ik snap dat wij een beetje irritant waren maar was grote deels voor de grap.
maar ook is er iets van dat je de hele tijd 'jullie' zet dat wij het beide waren maar dat is niet zo namen ga ik niet noemen.
dat ze weg moet gaan weet ik niet meer, maar zelf heeft zre ook gezet dat we weg moeten gaan dus we waren het allemaal en dat wij NET IETSJES erger waren betekent niet gelijk dat ik en Taloxx een permanente ban krijgen. dan verdiend zij er ook een! want zij was net zo goed bezig maarja dat is nou eenmaal niet zo.
het spijt me wat ik heb gedaan zal het niet meer doen hoop dat het hierbij mee is opgelost en dat ik alsnog een unban mag zodat ik toch nog op de server mag survivallen.

mvg,
Basiewars
Posted Feb 15, 18
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Beste RadioActivePig,
Ik snap dat Basiewars en ik een beetje grof overkwamen(vooral ik). Maar wij hebben ook aangegeven dat zei nogal geiriteerd overkwam bij ons. En wij waren dan wel wat erger bezig als xDawnLight maar zij was ook bezig. Tevens ben ik al geunband en sta ik bij deze ook garant voor Basiewars. Ik zou het waarderen als hij een unban krijgt aangezien hij het minst heeft fout gedaan(vind ik). Ook zien wij onze fout in en zijn wij bereid onze excuses aan te bieden aan xDawnLight zodra zij online is. Wij hebben afgelopen dagen op de server het super erg naar onze zin gehad en vinden het beide zo jammer dat we een ban hebben gekregen. Hopelijk krijgen we een unban
Groetjes,
Taloxx
Posted Feb 15, 18 · OP
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Ik zie nu ook dat ik alweer geband ben. hoop dat daar snel verandering in komt. Vanochtend kon ik wel joinen.
Posted Feb 15, 18 · OP
Votes:
+3
Untagged users
Ik wou ondanks wat er is gebeurt toch hier wat over zeggen,

Ik weet dat ik niet "grof" had moeten reageren en iedereen met evenveel respect moet behandelen maar zodra iemand mij dan met geen enkel toontje respect terug geeft dan ben ik er heel snel klaar mee. Hierbij ben ik het dus ook geworden, hierbij begonnen jullie nadat ik zei dat ik jullie inderdaad irritant vond. Zoals RadioactivePig al zei, jullie gingen hier op door. Ik ben ook een normaal mens en heb ook gevoelens hierin, hierbij deel ik ook dat ik in een moeilijke situatie zit niet alleen op school maar ook met mijn gezondheid. Ik ben bereid mijn excuses aan te bieden zodra anderen het ook doen en het daarbij laten.

Vriendelijke groet,
BunBun (xDawnLight)
Posted Feb 21, 18 · Last edited Feb 21, 18
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+2
Builder
BunBun,

ik ben bereid mijn excuses aan te bieden

mvg Basiewars
Posted Feb 22, 18
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Het is al een tijd geleden dat we geband zijn. ik weet zeker dat iedereen zijn fout inziet. Ik hoop op een unban. Ook ben ik bereid om een rank te kopen waarmee ik de server kan steunen. Vriendelijke Groet Taloxx
Posted Feb 22, 18 · OP
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Hallo AedisMC,
Mijn vriend en ik zijn ondertussen al 2 weken geleden geband ofso. En we willen graag onze unban we willen onze excuses aanbieden ik ben zelf bereid een rank te kopen en als nog krijgen wij geen unban. Mijn vriend en ik vinden het nog steeds super jammer dat we geband zijn. Ondanks het probleempje met xDawnLight waren er ook mensen waar we het wel goed me kunnen vinden. ik vind dat jullie server een hele leuke community heeft en ik hoop dat ik daar ook weer deel aan kan nemen want we zitten er nog steeds mee dat we geband zijn en vinden het ontzettend jammer.

Vriendelijke groet,
Taloxx
Posted Feb 26, 18 · OP
Page
of 2
Top Posters
338 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices