Staff applicatie

[1] Hoe heet je?
- Mijn naam is Thymo, maar online wordt ik chaz genoemd.

[2] Hoe oud ben je?
- Ik ben 16

[3] Wat is je Minecraft naam?
- chaz2601

[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? )
- Gamen, programmeren en koken. Qua games speel ik vooral sandbox en strategy based games. Programmeren kan ik redelijk, ik ben een beginnend Java dev nadruk op beginnend. Ik kan onder andere HTML, CSS, PHP, Python, SQL, JQuery en Bootstrap.

[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- Sinds 2012

[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Ik ben op zoek naar een server met potentie, Waarom en wat mijn verleden is wordt beantwoord in de volgende vraag.

[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
- Ik ben begonnen als speler in 2012, in het einde van 2015 begon ik met het knutselen aan Minecraft servers. Het begon simpel en als een soort challenge, maar groeide al snel uit tot een bepaalde passie voor techniek.
Later heb ik me verdiept in plugins, programmeren en system administration. Ik kan complete netwerken, servers en dedicated machines instellen. Ik heb ook een poosje een middle man service gehad, hierdoor heb ik velen connecties, zowel met bouwers, developers en designers.

[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
- Ik heb veel ervaring op het server gebied, ik zit al 2 jaar professioneel in de server business. Ik ben ook voor een bepaalde tijd staff manager geweest. Mijn eisen liggen erg hoog, ik meld me ook alleen aan bij servers waar ik iets in zie.

[9] Wat zijn je sterke punten?
- Ik ben een Game designer (Features, gamemodes etc.)
- Ik ben project-georiƫnteerd.
- Ik heb vele connecties in de Minecraft industrie.

[10] Wat zijn je zwakke punten?
- Mijn standaarden liggen erg hoog, dus ik verwacht soms iets te veel van mensen.

[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
- Vele servers focussen te veel op het uitbreiden van hun server tot een netwerk, dit zorgt ervoor dat een community toxic wordt. Ik zie ook vaak dat owners te veel gaan richten op het verdienen van geld waardoor ze hun spelers vergeten.

[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
- Als het nodig is kunnen meerdere mensen voor mij vouchen om het feit dat ik weet wat ik doe als het op Minecraft servers aankomt.