Main Forum

Banned voor xray en xpfarms

2 replies
Builder
Votes:
0
Builder
Beste staff,

Ik werd al eens op de vingers getickt voor het xrayen, waar ik dan onmiddelijk mee ben gestopt!
dat was niet slim van mij om dat te gebruiken. maar ik dacht dat dit weer één van die saaie servers ging zijn maar dat is het niet ik heb hier echt vrienden op gemaakt.
de xp farm. ik geloof dat u de mob generator bedoeld. wel die werkt niet want de difficulty staat op easy. er spawnt slechts één mob elk uur ofzo.
Ik wist niet dat xpfarms niet mochten ik heb de rules ook niet gelezen, wat ik dus eens zal moeten doen.
ik hoo dat ik unbanned kan worden. want ik heb hier echt leuke mensen leren kennen.

greetz,

Alert_Optreden
Attached Images
Posted Sep 12, 17 · OP
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Lees deze twee post eens, hierin staat alles wat je moet weten over unbans en garantie.
http://www.aedismc.nl/forum/m/33551222/viewthread/25755648-unban-appeal-info-formulier
http://www.aedismc.nl/forum/m/33551222/viewthread/24286264-unbans-garant-staan
Succes! Mvg. Meike
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 13, 17 · Last edited Sep 13, 17
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
beste Alert_Optreden,

het eerste wat je ziet als je de server joint is: "Vergeet niet de regels te lezen!"
Zelfs na je eerste warning voor xrayen had je voor de zekerheid de regels kunnen checken als je niet wist dat het niet mocht...

Het feit dat jij de regels niet leest is niet ons probleem ;)

Alle unban info staat al in de post van Meike :)

mvg,
Annie
giphy.gif
Posted Sep 14, 17
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices