[1] Hoe heet je?
- Ik heet Brandon.
[2] Hoe oud ben je?
- Ik ben 13 jaar 8-10-2003.
[3] Wat is je Minecraft naam?
- Mijn minecraft naam is BranDon_NL.
[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? ) Ik sport graag en doe graag dingen met me papegaaien!
-
[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- Ik heb mijn minecraft gekocht op 24-04-15 maar officieel speel ik het al wat langer via vrienden en minecraft PE.
[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Zoals de meesten mensen wel weten vind ik het altijd leuk om mensen een handje te helpen en mezelf goed hebt verbeterd na mijn HELE domme fout via Skype waarvan ik nog steeds spijt heb dat had ik nooit moeten doen. Maar tijdens die ban heb ik zeker nagedacht over de fouten die ik heb begaan. En ik zal zulke fouten nooit meer maken ik ben de laatste tijd weer heel actief op de server en ik merk dat meestal rond 12 uur de meeste staff off zijn en zoals de meesten wel weten ben ik dan nog wel online en ik vind dat ik ook wel zo een taak mag omdat ik te vertrouwen ben.
[7] Heb je al ervaring met staff zijn? Ik heb geen ervaring met staff zijn maar ik heb op meerdere servers staffleden waarme ik goed bevriend ben en daarvan weet ik wel een beetje van staff af.
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
-
[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders? Omdat ik een heel actiefe speler ben en ik ben goed te vertrouwen als staff zijnde
-
[9] Wat zijn je sterke punten?
- Ik ben vaak online ik blijf aardig wat er ook gebeurd maar als er iets fout gaat zoals kindjes die schelden of wat dan ook met ziektes dan ben ik wel snel iemand die zo iets doorgeeft
[10] Wat zijn je zwakke punten?
-Ik doe aan sport dus ik zal niet snel op een maandag of woensdag avond tussen 6 en 9 online zijn wegens mijn sport en ik zit nog op school dus doordeweeks ben ik ook ni snel in de ochtend online maar in het weekend zit ik tot midden in de nacht.
[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
-
[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen? Ik ben ooit gebanned zoals jullie weten en daar wil ik echt mijn excuses voor aanbieden ik weet niet waarom ik zo dom heb gedaan en ik heb er nog steeds spijt van tegenover de server maar zeker tegenover Dinnerchicken