Main Forum

Xp farm

8 replies
Votes:
+1
Untagged users
Hallo mensen,

Misschien is het een idee om in survival een xp farm te maken met een warp die iedereen mag gebruiken? Het beste lijkt mij een enderman farm omdat men dan geen goede items kan krijgen wat ze ergens anders voor kunnen gebruiken.
De farm kan door de spelers gemaakt worden of door de staff.
Graag hoor ik jullie mening en van de staff of dit mogelijk is. :)
idee komt oorspronkelijk van Eagle.
Posted Jul 15, 17 · OP · Last edited Jul 15, 17
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+5
Builder
Even een toevoeging:
Het lijkt mij het beste dat de spelers deze farm maken, een groep van 3 of 4 mensen is al genoeg.
Op deze manier komt de aedis community samen om iets te doen en heeft de staff tijd om verder te gaan met andere dingen.
l4Jz6EpVmbB86UL3G.gif
Posted Jul 15, 17
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Een enderman farm maak je toch in de end? Dat zou dan niet gaan, omdat de end gereset word om de twee maanden.
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Jul 15, 17
Builder
Votes:
+5
Builder
Zou het dan mogelijk zijn om een ouderwetse mobfarm te maken, je maakt dan spawnplatforms voor de mobs en daarna begeleid je de mobs met water.
Door dit te doen ontstaat er ook geen piston lag of redstone lag.
l4Jz6EpVmbB86UL3G.gif
Posted Jul 15, 17
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
ok ten eerste zijn xp/mob farms niet toegestaan
ten tweede zouden ze wss niet werken omdat mobs dood gaan als er te veel van in n kleine ruimte staan, en op onze server is de grens daarvoor vrij laag
Posted Jul 15, 17
Votes:
+2
Untagged users
Anders kun je misschien een mob arena maken ofz?? Dat je als nog moet vechten. gwn ideetje...
Posted Jul 15, 17 · Last edited Jul 15, 17
Like
x 2
x 2
List
Undo
Votes:
+1
Untagged users
ja ik weet dat het niet toegestaan is maar ik dacht misschien kan er een uitzondering gemaakt worden als het voor heel de server is. het idee van willard_vdm vind ik ook een goed plan.
Posted Jul 16, 17 · OP
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
als je een mob arena wil bouwen zou ik zeggen leef je uit. Zolang het maar niet stiekem n farm wordt :p.
Posted Jul 16, 17
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+1
Builder
Het idee van Survival is naar mijn idee dat je moeite moet doen om grondstoffen, XP etc te krijgen. Dat is ook het leuke er aan. Als je een XP farm hebt hoef je ook geen moeite te doen om niet dood te gaan.

Een arena om een spawn bouwen lijkt mij een goed idee
Posted Sep 22, 17
Top Posters
338 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices