Main Forum

de nieuwe survival

4 replies
Votes:
-1
Untagged users
ik weet dat de survival alles weer kwijt is :cry: maar ik heb nog ideeën voor de nieuwe survival
1. maak een score bord die je kan bekijken in de chat van de meeste deads
2. maak een systeem dat je een soort danger zone in plaats van een border en daar mee bedoel ik je kan daar geen home's, span bed en kisten plaatsen (maar naar een andere home kan wel)
3. zorg er voor dat je een pvp arena hebt en dan moet je 1 ding inzetten die je hebt uit de survival en dan moeten tijde personen het gevecht accepten zodat je niet zomaar in een battle word geplaatst met als inzet 1X dirt (verder kan je niet spullen mee nemen in een gevecht omdat als je nog niet eens full iron hebt en de tegenstander meteen full dia is het ook niet eerlijk het lijkt mij leuker met kits

ik laat een poll achter om te kijken of andere mensen het ook leuk vinden (je kan op meerdere dingen stemmen)

deze dingen zijn niet verplicht (anders zou het ook wel raar zijn :undecided: ) maar ik zou het wel leuk vinden als er wat van in komt

groeten niekjes10 ps ik heb zin in de volgende survival
wie wil dat er een score bord komt waar de deads op staan
1 vote
20%
wie wil dat er een een danger zone komt
3 votes
60%
wie wil dat er een inzet pvp komt met kits
1 vote
20%
Number of voters: 3
Posted May 31, 17 · OP · Last edited May 31, 17
Votes:
-1
Untagged users
ik heb voor me eigen ideeën gevote in ieder geval :evil:
Posted May 31, 17 · OP
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Hahahaha, leuke ideeën, al lijkt het mij niet zo tof om toe te voegen. (Eigen mening =P)
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted May 31, 17
nou,...... als ze questen kunnen toevoegen voor die keren dat je je verveelt en niet meer weet wat te doen, net zo iets als bij de survival van enzo, dat lijkt me wel leuk :cool:
morgen is alles beter
Posted May 31, 17
Like
x 3
x 3
List
Undo
Votes:
-1
Untagged users
niemand vote op mijn ideeën :cry:
Posted Jun 9, 17 · OP