Main Forum

Unban appeal <3

7 replies
Builder
Votes:
0
Builder
pief pam poef
Posted Apr 9, 17 · OP · Last edited Aug 7, 17
Staff
Votes:
+5
Staff
" maar volgensmij is garant staan niet nodig wegens de reden waarvoor ik ben gebanned omdat ik niet ben gebanned wegens een hack client"
Ik wist niet dat je alleen iemand nodig had die garant stond als je hacks gebruikte?? Want volgens mij als je iemand uitscheld of iemand grieft krijg je net zo goed een ban, en zal er voor een unban iemand nodig zijn die garant staat. Dus waarom zou dat in deze situatie niet nodig zijn? :/
184.gif
Posted Apr 9, 17
Builder
Votes:
0
Builder
Omdat ik niet gebanned ben om dat er wat op de server is gebeurt maar omdat er iets is gebeurdt via skype. maar als jullie daar anders over denken mag je dat zeggen
Posted Apr 9, 17 · OP
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Er waren ook dingen op de server gebeurt die DinnerChicken beledigde, of gebeurde achter haar rug
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Apr 9, 17
Builder
Votes:
0
Builder
dat zou ik niet zo 123 weten ik weet alleen wat er gebeurt is via skype en annie heeft mij toen ook uitgelegd dat dat de reden was waarom ik ben gebanned
Posted Apr 9, 17 · OP
Builder
Votes:
0
Builder
Maar eehm waar het nou eigenlijk mee is begonnen is de vraag of een unban mogelijk is is dat mogelijk ja of nee?
Posted Apr 9, 17 · OP
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
Respect hebben voor medespelers staat vrij hoog in onze lijst met regels, dus een 'gratis' unban krijg je in ieder geval niet.
Als iemand garant voor je wil staan zou je een unban kunne krijgen, mits niemand van de staff er bezwaar tegen heeft.
Posted Apr 11, 17
Builder
Votes:
+5
Builder
OH HAHAHAH nee geen unban voor jou lieverd <3
HNNDJKv.gif
Posted Apr 15, 17
Like
x 1
x 1
List