Main Forum
Page
of 3

Unban Appeal

22 replies
Staff
Votes:
+5
Staff
Wij kunnen niet zien of Jan of Piet op jou account zit. ;)
184.gif
Posted Feb 13, 17
Owner
Votes:
+97
Admins
Owner
wrote:
Ik was namelijk gehackt, ik wist ook niet dat het niet mocht daarnaast zat mijn broertje en zusje op mijn account, ook zat mijn vriend en vriendin op mijn account en ten slotte, ik heb het niet gedaan.

dus je account was gehackt, maar je broertje, zusje, vriend en vriendin zaten tegelijkertijd op je account? knap hoor
giphy.gif
Posted Feb 13, 17
Votes:
+3
Banned
Wel bedankt daarvoor, maar het lijkt een beetje alsof je me niet gelooft. Deze argumenten zijn toch heel geloofwaardig?
Posted Feb 13, 17 · OP
Owner
Votes:
+97
Admins
Owner
De argumenten zijn redelijk waardeloos.

1) als je weet dat je account "gehackt" is, verander dan je wachtwoord
2) wij weten niet wie er op dat account zit dus dat is je eigen verantwoordelijkheid
3) je hebt meerdere waarschuwingen gehad voor taalgebruik en hacks, als je wist dat jij het niet was had je je broertje, zusje, vriend en vriendin hierop aan kunnen spreken en eventueel je wachtwoord kunnen veranderen zodat zij geen toegang hebben tot je account, of ze op een andere server laten spelen.
giphy.gif
Posted Feb 13, 17
Votes:
+9
Untagged users
MeneerTom ik wil niet rot doen maar ik heb het gevoel dat je deze discussie niet gaan winnen(dus geen unban krijgt) dus tenzij je geen tijd wilt verspillen kan je misschien een andere server zoeken
Posted Feb 13, 17
Helpful
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+3
Banned
Even naar Annie toe, het is niet mee grappig als je de hele tijd doet als het serieus is. En naar Bannana dat is eigenllijk een goed idee heb je een server in gedachte? Dan kunnen we samen spelen :d
Posted Feb 13, 17 · OP
Owner
Votes:
+97
Admins
Owner
MeneerTom wrote:
Even naar Annie toe, het is niet mee grappig als je de hele tijd doet als het serieus is

dat is ook de bedoeling
giphy.gif
Posted Feb 13, 17 · Last edited Feb 13, 17
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Tom, ik heb je al de prijs voor meeste warnings gegeven, en hierbij

Gefeliciteerd! Ook nog eens een mooie extra prijs voor meeste, oudste en slechtste excusen. Gefeliciteerd
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Feb 13, 17
Like
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+9
Untagged users
Gefeliciteerd
Posted Feb 13, 17
Like
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+3
Banned
Zucht...
Annie had in september een post gemaakt waarin ze zei dat die argumenten niet telden...
Posted Feb 13, 17 · OP
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Page
of 3
Top Posters
338 Posts
72 Posts
64 Posts