Main Forum
Page
of 3

Unban Appeal

22 replies
Votes:
+3
Banned
Hi again, it's me.

[1] Wat is je Minecraft naam? MeneerTom
[2] Wanneer ben je geband? een maand geleden ofzo
[3] Door wie ben je geband? Meike
[4] Waarvoor ben je geband? Verschillende redenen
[5] Wat is de reden waarom je hebt gedaan waarvoor je geband bent? Verschillende reden
[6] Wie staat er (eventueel) voor je garant? Tot nu toe niemand maar ik hoop vooral op sharon, julia en meike (meike heeft een schuldgevoel door mij te bannen xD)
[7] Heb je verder nog iets toe te voegen? Het spijt me heel hard dat ik die dingen heb gedaan, ik zal ook meer gaan voten een mooie dingen maken dus ik ben een goede bijdrage aan de server :p
Posted Feb 11, 17 · OP
Like
x 1
x 1
List
Undo
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Sorry Tom, ik ga niet voor je garant staan, misschien willen julia of sharon wel, maar ik niet.
Je hebt wel heel veel waarschuwingen gekregen daarvoor =D
En je komt er wel een beetje laat me he ? dat je je nu wel aan de regels gaat houden =P
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Feb 11, 17
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+3
Banned
Het is nu net 40 dagen gelden dat ik ben geband, ik ben naar de woestijn geweest en heb nagedacht over mijn daden. Ik zie nu in dat ik dat niet moest doen, het spijt me daarvoor. Ik begrijp het uiteraard dat je niet garant wilt staan voor me, na alles wat ik je heb aangedaan.
Posted Feb 11, 17 · OP
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Ik wist niet dat jij gelovig was, of überhaupt iets uit de bijbel kende XD
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Feb 11, 17
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Staff
Votes:
+5
Staff
Nee, ik ga niet voor je gerant staan.
Je was toch al over me heen? :'(
184.gif
Posted Feb 11, 17
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+5
Builder
too bad dat Lisette nu niet kan terug komen :p
HNNDJKv.gif
Posted Feb 12, 17
Like
x 1
x 1
List
Undo
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
wrote:
[5] Wat is de reden waarom je hebt gedaan waarvoor je geband bent? Verschillende reden

vertel dan maar wat de reden is dat je het nodig vond om "FUCK YOU MEIKE" te zeggen
en ook tegen andere spelers te schelden.

een screenshot als je het je niet meer kan herinneren:
QDkPl0Z.jpg
giphy.gif
Posted Feb 12, 17 · Last edited Feb 12, 17
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+3
Banned
Oh, dus ik werd geband door alleen Meike uit te schelden?
Mag ik dan een nieuwe unban appeal maken?
Posted Feb 13, 17 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
ik neem aan dat je capabel genoeg bent om hier gewoon de reden(en) voor je gedrag te commenten of desnoods het formulier te kopiëren en plakken
en meike uitschelden was niet de enige reden, meer de druppel die de emmer deed overlopen ;-)
giphy.gif
Posted Feb 13, 17 · Last edited Feb 13, 17
Votes:
+3
Banned
Ik was ook nog vergeten dat ik mijn ban onterecht vond. Om dit te staven heb ik een aantal argumenten:
Ik was namelijk gehackt, ik wist ook niet dat het niet mocht daarnaast zat mijn broertje en zusje op mijn account, ook zat mijn vriend en vriendin op mijn account en ten slotte, ik heb het niet gedaan.
Posted Feb 13, 17 · OP
Page
of 3
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices