Main Forum

Nieuwe website look

4 replies
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Beste Annie.

Met het nieuwe logo, en de nieuwe website look, ziet alles er zeker mooier en
handiger uit, maar, er zijn nog een paar probleempjes, waarvan ik niet weet of jij ze al weet.

Als je naar een andere "pagania gaat" zoals van home naar de shop, glitcht het logo eventjes naar beneden tijdens het laden.
Of je dat kunt fixen, of wilt fixen, of belangrijk vind, laat ik aan jou over.

Ook kun je nu niet uitloggen, denk ik, je kunt nergens naar je profiel ding gaan, (wel naar je geklikte profiel die anderen ook zien,
maar niet naar zon ding net als forum, met van die bij tabs) dus kun je niet uitloggen van je account, lijkt me.

Voor de rest ziet alles er goed uit, nice bezig !

Meike
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 25, 16 · OP
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Laat maar, je kunt uitloggen via de zijkant =P
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 25, 16 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
dankje :)

ik ben nog bezig met wat dingetjes dus het kan zijn dat er nog wat problemen zijn.
Maar dankje voor het zeggen, dan fix ik het ;)
giphy.gif
Posted Sep 25, 16
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Ik heb nog een fout ondekt, (al eerder maar was vergeten melden, het ligt dus niet aan de nieuwe look), bij het Vote tablad, onder je profiel en zo, zie je nogsteeds staan "Vote door dia's" en eronder "Vote en verdient 5 dia's" dat klopt nu niet meer, het moet een vote key zijn , lijkt mij ?

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 27, 16 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
helemaal niet gemerkt haha
giphy.gif
Posted Sep 28, 16
Top Posters
341 Posts