Main Forum

Solicitatie AedisMc

6 replies
Builder
Votes:
+3
Builder
Beste AedisMC staff Ik breng hierbij mijn solicitatie in.

[1] Hoe heet je?
- Olivier van Leusden
[2] Hoe oud ben je?
- 16
[3] Wat is je Minecraft naam?
- XVi3uSX
[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft?
(of heb je geen leven? :p )
- Naast ik graag game, ben ik vrij sportief Ik zit op voetbal en ga naar de sportschool. Natuurlijk besteed ik wel veel tijd aan gamen(Minecraft).
[5] Hoe lang speel je al minecraft?
- 4 jaar
[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid?
- Ik wil de server graag helpen in groter worden, Natuurlijk zoals elk staff zou willen dat de server vlekkeloos loopt. Ik vind het ook leuk om een oogje in zeil te houden en mensen helpen bijv, Er komt een nieuwe speler die wegwijs maken maar ook natuurlijk als een vaste speler hulp nodig heeft denk ik dat ik hem verder kan helpen met zijn probleem.
[7] Heb je al ervaring met staff zijn?
(zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?)
- Ik heb vrij veel ervaring, ik moet zeggen op sommige servers was ik nog jong maar kreeg altijd wel goede reacties maar heb dit jaar ook nog als admin gediend op een server, de reden dat ik hiermee ben gestopt is dat de owner waar ik eerst veel contact mee had onder ander zijn vriendin hij dacht dat ik die vriendin zou afpakken maar hij zag niet dat zei mij alleen maar hielp met de problemen die ik toen had. Het is dus mijn eigen besluit geweest.
[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders?
- (Ik hou er totaal niet van om zo over mezelf te praten maar oke) Ik ben behulpzaam, Ik kan goed met mensen praten zo goed als serieus als een melig gesprek, Ik denk dat ik de server vooruit kan helpen.
[9] Wat zijn je sterke punten?
- Ik blijf rustig
- Ik zoek geen ruzie op
- Ik kan ook streng zijn en regels navolgen
- Als het moet ben ik bereid om een speler waar ik goed mee op kan schieten, maar hij gebruikt bijv. Xray hem alsnog aan te geven.
- Ik ben altijd bereikbaar
- Ik kan ook redelijk bouwen( als je wat wilt zien vraag maar)
[10] Wat zijn je zwakke punten?
- Ik wel iets van plugins maar geen speciale dingen.
- Ik kan wel boos worden als iemand mij persoonlijk uitscheld of beledigingen maakt.
- Er zijn wel dingen in mijn leven gebeurd die mij zwakker hebben gemaakt maar ook sterker natuurlijk(motto Wat je niet dood maakt je sterker)
- Er is een kans dat ik zou kunnen terugvallen in die dingen en daarom niet online meer kan zijn, maar ik heb hulp met sommige dingen en is geen grote kans dat dit gebeurd.
[11] Waarom zou je graag op AedisMC stafflid zijn en niet op een andere server?
- AedisMC is op het moment de enige server waar ik op speel hou er graag van als ik ergens mee bezig er mee door te gaan.
[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen?
- Mocht ik is niet online zijn kan je me bereiken op 0637276852

Annie je bent de beste .

Olivier van Leusden
Posted Sep 5, 16 · OP
Helpful
x 1
x 1
List
Undo
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
bedankt voor je sollicitatie :)
giphy.gif
Posted Sep 5, 16
Builder
Votes:
+14
Builder
Bedankt voor je nummer =D
Deze mannetjes delen een hobby met mij xD!
giphy.gif
Posted Sep 6, 16
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Mag ik je stalken ? (ak gwn op watsapp toevoegen mocht je dat hebben) =P
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 6, 16
Staff
Votes:
+9
Staff
Builder
beter zet je je nummer niet op het internet xD
jSB2l4zJ82Rvq.gif
Posted Sep 8, 16
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
giphy.gif
Posted Sep 8, 16
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
(dat zouden 5 hotdog emoji's moeten zijn)
giphy.gif
Posted Sep 8, 16
Top Posters
338 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices