Main Forum

Pirate Batlle map Bug!

5 replies
Builder
Votes:
+14
Builder
Hey staff of andere jolige mensjes,

Ik heb enkele keren met dinnerchicken gespeeld in de map PB (KitPvP) en ik heb een foutje ontdekt!
Wanneer je de kit met depth strider boots kiest, verdwijnt de depth strider eenmaal in de echte arena =O

Met Jolige Groetjes,
PrincepsMaximus
Deze mannetjes delen een hobby met mij xD!
giphy.gif
Posted Sep 5, 16 · OP
Helpful
x 1
x 1
List
Undo
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
heyeyeheeheyehehyeheyeyhehyeyheyhehyeyhe, dinner is wel mijn pvp maatje he ;'( DIEF
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 5, 16
Builder
Votes:
+14
Builder
Jaaah zééééég... Ze is ook mijn pvp maatje, eather do you! =D!
Deze mannetjes delen een hobby met mij xD!
giphy.gif
Posted Sep 5, 16 · OP
Builder
Votes:
+5
Builder
yaaaaay er wordt over me gevochten (ik heb nu nogsteeds geen idee hoe ik enjin moet gebruiken dus hoop dat t goed gaat xD)
HNNDJKv.gif
Posted Sep 6, 16
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
ik ga het fixen maar had gisteren hier geen tijd voor ;)
giphy.gif
Posted Sep 6, 16
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
Ban Maximus, hij is een griefer, hij heeft dinner gestolen :'( (ik wil je wel betalen Annie ? =D)
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Sep 6, 16
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices