Main Forum
Page
of 2

Report PrincepsMaximus

15 replies
Votes:
+1
Banned users
Builder
Voor Bow-Aimbot / Aimbot / Neaby-toggle.
Bij KitPvP.
Datum : 25-08-2016 om 13:40
Er was geen staff online.
En omdat ik blijkbaar geen perms heb op de server voor /report heb ik het via de site gedaan.
Ik kan het niet bewijzen, maar heb 't zelf gezien , hij was op een andere speler aan her richten met een bow
Daarna stond zijn skin opeens flits op mij gericht en schoot precies in het midden op mij.
Posted Aug 25, 16 · OP
Troll
x 2
x 2
Like
x 1
x 1
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+2
Builder
Hallo staff en mol,

Ik vind het knap van je dat je alle hacks vanbuiten kent, echter ken ik er niets van. Ik zou nog niet weten waar ik ze kan downloaden!
Ik was inderdaad op een andere speler aan het richten en had al 5 maal geschoten. Echter was er geen enkele pijl raak, daarom besloot ik om op een meer open doelwit te schieten, in dit geval jij.
ik speel al ongeveer 3 jaar zoveel mogelijk met een boog omdat ik het een kunst vind als je het kan. Hierdoor heb ik dus al ervaring met het over muurtjes schieten.
Naar mijn weten is de meeste kans dat je iemand gaat raken door x as op jouw middelpunt te richten, de y as hoort natuurlijk hoger vanwege de lange afstand!
Hopelijk begrijp je wat ik hier uitleg en ben ik dus onschuldig.
Ik stel mij dan ook tenvolste vertrouwen in dat de qtaff dit zal oplossen en stijl mij volledig open aan het gerechtelijk onderzoek xD!

-PrincepsMaximus
Posted Aug 25, 16
Like
x 1
x 1
Troll
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+5
Builder
kuch lag xD
dat is nou eenmaal zo bij pvp en sommige mensen weten hoe je met een bow moet schieten.... anders kan je ook gwn eagle gaan reporten ofzo omdat ie te pro met bow is xD
HNNDJKv.gif
Posted Aug 25, 16
Like
x 3
x 3
List
Undo
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
klopt, eagle is fking pro XD

en tis gwn voor de lol, enkel bij pvp toernooi vind ik dat reporten de moeite waard is