Main Forum
Page
of 2

Report PrincepsMaximus

15 replies
Votes:
+1
Banned users
Builder
Voor Bow-Aimbot / Aimbot / Neaby-toggle.
Bij KitPvP.
Datum : 25-08-2016 om 13:40
Er was geen staff online.
En omdat ik blijkbaar geen perms heb op de server voor /report heb ik het via de site gedaan.
Ik kan het niet bewijzen, maar heb 't zelf gezien , hij was op een andere speler aan her richten met een bow
Daarna stond zijn skin opeens flits op mij gericht en schoot precies in het midden op mij.
Posted Aug 25, 16 · OP
Troll
x 2
x 2
Like
x 1
x 1
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+2
Builder
Hallo staff en mol,

Ik vind het knap van je dat je alle hacks vanbuiten kent, echter ken ik er niets van. Ik zou nog niet weten waar ik ze kan downloaden!
Ik was inderdaad op een andere speler aan het richten en had al 5 maal geschoten. Echter was er geen enkele pijl raak, daarom besloot ik om op een meer open doelwit te schieten, in dit geval jij.
ik speel al ongeveer 3 jaar zoveel mogelijk met een boog omdat ik het een kunst vind als je het kan. Hierdoor heb ik dus al ervaring met het over muurtjes schieten.
Naar mijn weten is de meeste kans dat je iemand gaat raken door x as op jouw middelpunt te richten, de y as hoort natuurlijk hoger vanwege de lange afstand!
Hopelijk begrijp je wat ik hier uitleg en ben ik dus onschuldig.
Ik stel mij dan ook tenvolste vertrouwen in dat de qtaff dit zal oplossen en stijl mij volledig open aan het gerechtelijk onderzoek xD!

-PrincepsMaximus
Posted Aug 25, 16
Like
x 1
x 1
Troll
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+5
Builder
kuch lag xD
dat is nou eenmaal zo bij pvp en sommige mensen weten hoe je met een bow moet schieten.... anders kan je ook gwn eagle gaan reporten ofzo omdat ie te pro met bow is xD
HNNDJKv.gif
Posted Aug 25, 16
Like
x 3
x 3
List
Undo
Staff
Votes:
+28
Staff
Iron
klopt, eagle is fking pro XD

en tis gwn voor de lol, enkel bij pvp toernooi vind ik dat reporten de moeite waard is
I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know.
They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine,
I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.

Maybe it's the same with people
If you lose your purpose, it's like you're broken.

~Hugo Cabret 2011

Posted Aug 25, 16 · Last edited Aug 25, 16
Like
x 2
x 2
Helpful
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+1
Banned users
Builder
Hoi Rotkindje.
Goed dat ik alle hacks ken hé :d.
Ik ben namelijk 2 jaar Owner geweest van m'n eigen servers (faction's) en ja daar hacken veel mensen met killaura / bow-aimbot.
En dan vraag je aan die persoon "Heb jij hacks" Nee ik weet niet wat hacks zijn, en ik weet niet waar ik ze moet downloaden. Dus Rotkindje sorry hoor ik speel al 5 jaar Minecarft
En ik heb bijna alleen op PVP servers gespeeld, dus daarom ken ik alle hacks. Heb zelf hacks gehad om te kijken of mensen ook in cheated spullen hadden met (Chest-ESP).
Wel allemaal leuk dat je netjes kunt schijven.

M.v.g Niels ;)
Posted Aug 25, 16 · OP
Like
x 3
x 3
List
Undo
Builder
Votes:
+2
Builder
Hallo Niels,

Ik vind het fijn dat je op veel PvP server hebt gespeeld en aanvaard het compliment van schrijven! Bedankt!
Echter is er een kans van 34% minimum bij iedereen dat hij/zij gewoon zegt: "Nee, ik weet niet waar ik hacks moet downloaden..."
Echter heb ik nooit gezegd dat ik niet weet wat hacks zijn...
Hacks: Vals spelen in een computerspelletje.

M.v.g. Maximus
Posted Aug 25, 16
Troll
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+1
Banned users
Builder
Ik report je niet voor de lol moat, maar omdat ik denk dat jij hacks gebruikt.
Ongeveer 65% hackt helaas in Minecraft.
Posted Aug 25, 16 · OP
Like
x 1
x 1
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+5
Builder
waarom komt mijn naam hierin naar voren? ik heb niks gedaan :oops:
l4Jz6EpVmbB86UL3G.gif
Posted Aug 25, 16
Like
x 2
x 2
Troll
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+2
Builder
Niels,

Kwoa even zeggen moat, da 't straf is da 65% van de mense die spielen op minecraft hacks emmen.
't es ton toch straffe da meer ton den helft hacks ieft... Gij miskien oake?
Ma alle, kga der geen woerden meer oan vuulmaken.

Om even in te pikken op jou eagle... Jij bent gwn pro in boogschieten!
-PrincepsMaximus
Posted Aug 25, 16
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
we checken random alle spelers soms, vaak voordat we uit vanish komen, dus als hij hacks heeft komen we er vanzelf achter :)
giphy.gif
Posted Aug 25, 16
Helpful
x 2
x 2
Dislike
x 1
x 1
List
Undo
Page
of 2