Main Forum
Page
of 2

Unban Appeal FlipGameWorld

18 replies
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
jong jullie hele community denken wij zijn owners dus wij hebben gelijk zo werkt het niet en brent jij wou MIJN BERG HEBBEN
en er werd bedreigd met griefen
en hoe kan ik iets melden als ik toen der tijd al 2 dagen mute had?!
Posted Jul 13, 16 · OP
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
de derde mysterieuze persoon herken ik niet meer maar weet gwn 100 procent zeker dat het er 3 waren
Posted Jul 13, 16 · OP
Votes:
+20
Untagged users
Ik geef toe dat Brent en ik je berg wilden, maar ik heb je niet daarvoor gebanned, omdat jij eerst op die berg was, hebben we het zo gelaten.
En dat muten zal ook wel een reden gehad hebben, maar wat je alvast niet meer weet is dat ik je nog heb geunmute, maar dat zeg je er wel niet bij he ;)

-Jaro
Posted Jul 13, 16
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
+11
Builder
Flipje,
Het ging zo: ik vond die berg, onbebouwd en vrij en ik begon er te bouwen. De volgende dag was er echter iets misgegaan met de server ofzo en moest er een backup gebruikt worden, waardoor al mijn bouwwerken erop weg waren. Toen heb jij er een huis opgezet. Ik heb dat gewoon aan jou gezegd en verder niet aangedrongen, zeker niet jou bedreigd met griefen.
Posted Jul 13, 16
Like
x 1
x 1
List
Undo
Votes:
+20
Untagged users
En nog eens over dat je zegt dat Owners gelijk hebben, dat is ook zo ;)
Btw ik ben geen Owner maar een Moderator dus zou je dat in feite niet moeten zeggen

-Jaro
Posted Jul 13, 16
Like
x 2
x 2
List
Undo
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
Ondanks de mute waren er genoeg andere manieren om ons bericht te doen, bijvoorbeeld door een e-mail, skype bericht, forum post of ticket. De mute zal ook wel een reden gehad hebben, eentje die ik me nu niet meer kan herinneren.

Het komt er uiteindelijk op neer dat je waarschuwingen had voor xray, er toen iets is gebeurd en dat er toen werd gescholden met een vreselijke ziekte.
giphy.gif
Posted Jul 13, 16
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
dus krijg ik nu een unban ?
ga na hoe lang geleden dit is gebeurd.
en waarom zou ik het nu weer doen de server was toen nog 1.8.2 dacht ik
ik heb er ontzettend veel spijt van anders zou ik geen Unban Appeal aangemaakt hebben
en ik vraag hierbij om een Unban
Het spijt me Annie
Posted Jul 13, 16 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
De manier om een unban te krijgen is door iemand te vinden die graag voor je garant wil staan, diegene zal ik ook nog persoonlijk aanspreken om te chekcen of diegene echt garant wil staan. Daarna zullen wij binnen ons staff team overleggen en als niemand bezwaar heeft (met goede redenen) zul je een unban krijgen.
giphy.gif
Posted Jul 13, 16
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Annie dat vind ik tof om te horen ik zal mijn neef effe Skype en hopelijk zie je soon :d
Posted Jul 13, 16 · OP
Page
of 2
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices