Main Forum

Ban

2 replies
Votes:
0
Untagged users
Hey,
Mijn MCnaam is Skwiesel en ik ben al zo'n 2 jaar geleden op PEM geband, omdat ik ''niet zo erg aardig'' was tegen de owners, maar nu op de nieuwe server, zo'n 2 jaar later en andere owners, ben ik nogsteeds geband. Ik denk door MCAnnie97, omdat ik ook blijkbaar ''niet erg aardig'' tegen haar was. Maar ze weet zelf al niet meer precies wat ik zei en ik kan het me niet eens herinneren.
Het spijt me van 2 jaar geleden van wat ik op het forum van PEM had gezet en sorry voor wat ik ook gezegd mag hebben. Ik weet dat het als onzin klinkt, aangezien ik het niet eens meer weet.
Corneille staat wel voor mij garant als dat nodig is.
Of ik nou geunbanned wordt of niet, ik wens iedereen op de server veel plezier met spelen.

Met vriendelijke groeten,
Bowie

Random Gif
http://9gag.com/gag/aQ8LLQK?sc=1

Random
f(x)=x2-7x+12
f(x)=(x-4)(x-3)
x=4 V x=3

2log(2x)=3
2x=23
2x=8
x=4

Aanschouw mijn mooie t/rekenkunsten
http://imgur.com/DDis7ZU
Posted May 21, 16 · OP
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
Hoi Skwiesel,

wat betreft het verleden zijn er sommige dingen die iedereen gewoon wil vergeten dus wat mij betreft is dat vergeten en vergeven.
Als Corneille graag voor jou garant wil staan zou ik dat graag nog even in-game, hier op het forum of via skype van hem horen, gewoon als dubbel check, daarna zul je een unban krijgen als ons hele staffteam geen bezwaar heeft.

Wat betreft PEM:
Pem was een andere server waar veel van onze spelers ook speelden. Druid en ik zijn daar lange tijd met plezier staff geweest en zijn Anbo en Spiderweb dankbaar voor de leuke tijd en de dingen die ze ons geleerd hebben. Aedis is een andere server, we hebben dus pem niet overgenomen. Die verwarring kan misschien ontstaan omdat wij veel dezelfde regels hanteren, veel dezelfde plugins hebben en veel spelers van pem ook mee zijn gegaan naar Aedis.
giphy.gif
Posted May 22, 16
Owner
Votes:
+99
Admins
Owner
Corneille staat voor je garant en geen enkel stafflid heeft bezwaar, dus je bent geunbanned :)
giphy.gif
Posted May 23, 16
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices