Main Forum

UnBan brief LucWarrior538

3 replies
Builder
Votes:
0
Builder
1.Naam:LucWarrior538
2.Ongeveer een half jaar geleden denk ik.
3.Annie.
4.Ik heb gegriefd.
5.Ik had heel weinig geld dus toen ging ik mijnen en vond ik heel veel iron blocks en selde ik ze,Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik perongeluk bij mijn Beste vriend had gegriefd,Ik had HEEL HEEL HEEL erg veel spijt.
6.Mijn andere friend waarmee ik ook survivalde op aedis,DerpyHamster99/Leroy.
7.Na dat ik was geband had ik natuurlijk HEEL erg veel spijt ik was toen nog wel active op teamspeak Alleen naar mate van tijd ging iedereen naar de Skype aedis groep waar ik niet in was,Ik praate op school nog wel met www.JeMoeder.nl/Julian over wat er allemaal gebeurde op aedis.Als ik ooit weer op aedis mag zal ik echt NOOIT MEER GRIEFEN.Dit was mijn Unban Brief(ik noem het geen thread want ik bedrijg aedis niet).
PS:Please doe de Aedis radio treug.
LucWarrior538
1 vote
33.3%
Ongeveer een half jaar geleden denk ik
2 votes
66.7%
Number of voters: 3
Posted May 21, 16 · OP · Last edited May 21, 16
Builder
Votes:
0
Builder
Ignor de poll er was iets verkeerd gegaan
Posted May 21, 16 · OP
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
5.Ik had heel weinig geld dus toen ging ik mijnen en vond ik heel veel iron blocks en selde ik ze,Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik perongeluk bij mijn Beste vriend had gegriefd,Ik had HEEL HEEL HEEL erg veel spijt.
je zegt dat je per ongeluk bij je beste vriend hebt gegrieft, hieruit moet ik opmaken dat je bij een ander met opzet zou hebben gegrieft. Met dat in het achterhoofd moet ik je helaas mededelen dat je niet zomaar een unban kan krijgen.
Wat altijd een mogelijkheid is is iemand zoeken die garant voor je wil staan, in dat geval zou ik met de rest van de staff in overleg kunnen gaan om te kijken of je een tweede kans verdient
Posted May 22, 16
Owner
Votes:
+97
Admins
Owner
Annie wrote:
[1] Wat is je Minecraft naam?
[2] Wanneer ben je geband?
[3] Door wie ben je geband?
[4] Waarvoor ben je geband?
[5] Wat is de reden waarom je hebt gedaan waarvoor je geband bent?
[6] Wie staat er (eventueel) voor je garant?
[7] Heb je verder nog iets toe te voegen?

dat zijn de vragen /\
6.Mijn andere friend waarmee ik ook survivalde op aedis,DerpyHamster99/Leroy

DerpyHamster99 is helaas geen builder of hoger dus hij kan op dit moment niet garant voor jou staan
giphy.gif
Posted May 22, 16
Top Posters
338 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices