Main Forum

Ban to 21:09:00

3 replies
Builder
Votes:
+7
Builder
Hallo beste staffleden.

Ik ben Youp en ik ben boos omdat, ik geband ben zonder reden (vind ik). Ik vind dit omdat: Maarten een oneerlijke dobbelsteen gebruikte, Maarten zei: dat als ik hem IN de spawn spawnde een ban zou krijgen. Ik spawnde hem buiten de spawn en omdat, Annie zei dat dit alleen in de spawn zou gebeuren en niet erbuiten. Dit zijn mijn 3 redenen en ik ben boos. >:(

Met vriendelijke groeten
Boze Youp.

>:(

(De titel klopt niet moet zijn: Ban tot Donderdag 21:09:00)
200.gif[img][/img]
Posted Feb 8, 16 · OP · Last edited Feb 8, 16
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
Beste Youp En Ik Ben Boos,
we hebben je gewaarschuwd over het spawnen van 5.000.000 paarden in het algemeen. Daarbij heb ik gezegd dat ik 2 dobbelstenen zou rollen om te bepalen hoeveel dagen je er een tempban voor zou krijgen en jij was het er mee eens. Nu ben ik nog zo goed geweest om in plaats van dagen jou een aantal uren zou bannen dat gelijk stond aan de uitkomst van de 2 dobbelsteenrollen aangezien de uitkomst toevallig precies 100 was.
Als je vindt dat dit oneerlijk is en je liever voor 100 dagen geband wilt worden vindt ik dat ook goed en hoor ik het graag

M.v.g.
Maarten.
Posted Feb 9, 16
Like
x 1
x 1
List
Undo
Builder
Votes:
0
Builder
Banned
Maarten deze vraag gaat hier niet over maar waarom ligt de server eruit ????
Posted Feb 9, 16
Owner
Votes:
+30
Admins
Owner
We hebben geen idee.
De server wil niet opstarten. We hebben aan de host gevraagd waarom niet, maar we wachten momenteel nog op antwoord. Uiteraard zullen we ervoor zorgen dat de server zo snel mogelijk weer online is.
Posted Feb 9, 16
Top Posters
341 Posts
72 Posts
64 Posts
46 Posts
38 Posts
NoticeNotices